Приступивши Откровењу као истински модерном песничком остварењу, Соња Чабрић је посебну пажњу посветила осветљавању подтекста ове песничке књиге. Највидљивији слој подтекста јесте онај који води ка Библији и који је у Петровићевој поезији активиран у неколико слојева, од оног који подразумева један тип слика и симбола до оног који се односи на преуређивање и тих слика, и симбола и њиховог значења. Указујући и на околност да Растко Петровић, баш на библијској подлози, гради песнички свет у коме слике тела и телесног живота имају врло важну улогу, Соња Чабрић настоји да покаже у којој мери је сам библијски подтекст био подесан за заснивање провокативности Петровићеве поезије и за њену иновативност у контексту српске књижевности двадесетих година XX века.
Проф. др Радивоје Микић